Отзывы наших клиентов

Тренди в дизайні логотипів

Тренди в дизайні логотипів

З появою нових технологій сфера мистецтва і дизайну вийшла на новий рівень. Технічна і програмна бази ростуть шаленими темпами. Ця тенденція дає дизайнерам змогу по-новому реалізовувати власні ідеї і задумки. Разом з цим змінюється і якісна складова ідей, що підносяться авторами. Образи, які досі не мали можливості бути реалізованими в зв'язку з недостатньою технічною базою, стали з'являтися на світло.

Мистецтво створення логотипів також перейшло на новий рівень. Звернення до цільової аудиторії і спілкування на рівні образів отримало новий поштовх. Спілкування між автором і спостерігачем стало більш доступним, більш індивідуальним і в той же час зрозумілим всім. Але розвиток не стоїть на місці, щороку з'являються нові тенденції і тренди в дизайні логотипів. Оскільки дизайн став невід'ємною частиною нашого життя, багато хто присвятив себе вивченню трендів, попередніх тенденцій і напрямків. Тож визначимось, що буде модним у створенні логотипів у 2016 році.

1. Flat Design

 

Flat Design продовжує зберігати свої позиції, оскільки поєднує в собі простоту і правильний акцент на смисловому змісті. Все більше публіка розуміє, що доцільність логотипу полягає не в кількості застосованих до нього ефектів, на зразок тіні, світла або строкатого градієнта, а в здатності донести ідею. І мінімалізм, як показує практика, справляється з цим завданням.

2. Рукописні та мальовані логотипи

 

На тлі правильних комп'ютерних логотипів чітко виділяються логотипи, зроблені вручну. Так, вони не ідеальні, проте мають свої плюси. Логотипи, створені у вигляді начерку або незграбного малюнка, зачаровують своєю щирістю та відкритістю. При погляді на такий логотип, розумієш, з якою старанністю і любов'ю він був створений. Цей стиль створює дружні і теплі відносини між публікою і брендом.

3. Low Poly

 

Ця тенденція з'явилася не так давно, але відразу почала набирати обертів. Мається на увазі використання об'ємного зображення з малою кількістю полігонів, простіше кажучи, малої деталізацією. Таке рішення виглядає досить оригінально. А при правильному підході може підійти будь-якої компанії. Цей стиль передає динаміку форми, цілеспрямованість, виразність і силу.

4. Текстові логотипи

 

Класика в сфері дизайну, яка, можливо, не втратить актуальності ніколи. Суть проста - акцентування уваги на шрифті. Адже не обов'язково створювати якийсь образ для того, щоб стати впізнаваним. Іноді можна використовувати шрифт, який підходить, щоб передати ваші цілі або ідею.

5. Letterstacking

 

Це порівняно новий напрямок в дизайні, але це не робить його менш вдалим, ніж інші. Завдання полягає в тому, щоб створити логотип у вигляді блоку з букв. Також дизайнер повинен постаратися передати велике послання в найбільш короткій формі. Логотип не варто використовувати брендам, які вважають за краще, щоб їх назва чітко зчитувалося. Такий спосіб більше підійде молодіжним компаніям, що бажають звернути на себе увагу .

 

Джерело: https://hotshowlife.com/trendy-v-dizajne-logotipov-na-2016-god/

Отзывы

Оставить свой отзыв

Наверх
Заказать
звонок